Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna jest fundamentem w budowaniu pozycji na rynku.

Profesjonalny dobór kolorów, krojów czcionek, profesjonalnie zaprojektowane logo oraz logotyp wywierają ogromny wpływ na budowanie pozytywnej relacji z klientem. Odpowiednie stosowanie tych elementów silnie oddziaływuje na podświadomość człowieka wywołując pozytywne emocje. Estetyka i przemyślana forma wzbudzają zaufanie i wiarygodność. Świadczą również o prestiżu firmy i jakości oferowanych usług. Klienci przywiązują się na długie lata do firm, które dbają o swoją markę i mają świadomość swojej wartości.

Projektujemy

  • Definicja graficzna firmy: logo, logotyp, typografia, kolorystyka
  • Księga znaku: stworzenie jednoznacznej definicji tożsamości wizualnej firmy
  • Materiały drukowane: papier firmowy, faktury, koperty, teczki, wizytówki
  • Materiały prezentacyjne: ulotki, broszury, katalogi, cenniki
  • Materiały promocyjne: długopisy, teczki, torby, kalendarze, kubki
  • Reklama internetowa: strony internetowe, papeteria e-mail, szablony HTML

Logo i logotyp

Czym się różnią?

  • logo - znak graficzny pełniący funkcję marketingową i jednocześnie informacyjną. Prosty, łatwo zapadający w pamięci rysunek, mający na celu w skrótowy sposób przedstawienie firmy. Przekaz jaki ma nieść logo zależy od charakteru firmy, wyznawanych wartości, celów, filozofii. W skład loga może wchodzić także logotyp.
  • logotyp - nazwa firmy zapisana w indywidualny graficznie sposób (np. Coca-cola).
  • identyfikacja wizualna (Corporate identity) - grupa ściśle określonych wzorców graficznych, mających na celu kreowanie pozytywnych opinii na temat marki firmy. Główne elementy: kolorystyka, logo, logotyp, typografia.